Η διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτως κλάδου, μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία της. Στην εποχή που ζούμε, ορισμένες επιχειρήσεις εξακολουθούν να μην συνειδητοποιούν ότι η πλειοψηφία των πελατών τους θα επισκεφτεί τον ιστότοπό τους πριν κάνουν μια αγορά.  

Η προβολή της επωνυμίας σας στους υποψήφιους πελάτες σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Καθορίζοντας ξεκάθαρα ποιοι είστε, τι αντιπροσωπεύετε και τι αντιπροσωπεύετε, αυξάνετε τις πιθανότητες να αγοράσουν οι πελάτες σας από εσάς.

Η ύπαρξη ισχυρής παρουσίας στο διαδίκτυο, ιδιαίτερα ενός ιστότοπου, μπορεί να αποτελέσει ώθηση για τη δημιουργία περισσότερων εσόδων. Ναι, η ποιότητα του ιστότοπού σας επηρεάζει τα αποτελέσματα, αλλά ο σκοπός αυτού του άρθρου είναι να τονίσει τη σημασία του να βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν ιστότοπο.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει μια λύση εκεί έξω που θα λειτουργήσει για εσάς. Εάν εξακολουθείτε να θέλετε να πείσετε, δείτε τους κύριους λόγους για τους οποίους είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας να έχει έναν ιστότοπο:

Αξιοπιστία

Ένας από τους κύριους λόγους που πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας είναι να αυξήσετε την αξιοπιστία του οργανισμού σας. Οι πιθανότητες είναι ότι υπάρχουν αρκετοί πάροχοι που προσφέρουν παρόμοια υπηρεσία με τη δική σας. Ένας τρόπος για να ξεχωρίσετε είναι να έχετε έναν ιστότοπο που να φαίνεται καλός και να μεταδίδει ξεκάθαρα ποιοτικές πληροφορίες στους καταναλωτές σας.

Χωρίς ιστότοπο, οι άνθρωποι μπορεί να αμφισβητήσουν τη νομιμότητά σας ως επιχείρηση. Το να έχετε έναν ιστότοπο είναι μια ευκαιρία να κάνετε μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση και να παρηγορήσετε τους ανθρώπους ότι είστε πραγματική επιχείρηση.

Μάρκα

Η προβολή της επωνυμίας σας στους υποψήφιους πελάτες σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Καθορίζοντας ξεκάθαρα ποιοι είστε και τι αντιπροσωπεύετε, αυξάνετε τις πιθανότητες να αγοράσουν οι πελάτες σας από εσάς.

Αυτό είναι επίσης κάτι που μπορεί να σας ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές σας. Χωρίς έναν ιστότοπο, μπορεί να είναι απίστευτα δύσκολο να το κάνετε αυτό, επειδή οι άνθρωποι δεν μπορούν εύκολα να βρουν ποιοτικές και αξιόπιστες πληροφορίες για την επιχείρησή σας.

Leads

Ίσως ένας από τους πιο ενδιαφέροντες λόγους για να έχετε έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας είναι επειδή μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες.

Μόλις οι άνθρωποι σας βρουν στο διαδίκτυο, ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και θέλουν να μάθουν περισσότερα, θα ξέρουν πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας χάρη στις πληροφορίες στον ιστότοπό σας που σας δίνουν την ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Παρόλο που οι ιστότοποι έχουν κόστος, όταν χρησιμοποιούνται σωστά, έχουν θετική απόδοση επένδυσης (ROI).

 

Organic Traffic

Μόλις συνδεθείτε και έχετε έναν ιστότοπο βελτιστοποιημένο για SEO (Search Engine Optimization), έχετε την ευκαιρία να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι άνθρωποι αναζητούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, υπάρχει πιθανότητα ο ιστότοπός σας να εμφανιστεί στα αποτελέσματα. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να αυξήσετε δραστικά τη βάση των πελατών σας.

Εξοικονόμηση χρόνου + Εξυπηρέτηση πελατών

Πολλές επιχειρήσεις λαμβάνουν κλήσεις από υποψήφιους πελάτες ή υπάρχοντες πελάτες που κάνουν απλές ερωτήσεις σχετικά με την τοποθεσία και τις ώρες λειτουργίας. Εάν χάσετε μια κλήση, ο πελάτης μένει δυσαρεστημένος. Οι κλήσεις μπορούν επίσης να αποσπάσουν την προσοχή του προσωπικού σας από το να εστιάσει στα πιο σημαντικά μέρη της επιχείρησής σας. Ένας ιστότοπος μπορεί να μειώσει αυτές τις κλήσεις και να αυξήσει την εσωτερική παραγωγικότητα. Ταυτόχρονα, βοηθά τους πελάτες να βρίσκουν χρήσιμες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν, κάτι που τελικά παρέχει μια ολοκληρωμένη καλύτερη εμπειρία χρήστη.

Ενημερώσεις και Ανακοινώσεις

Δεδομένου ότι ο ιστότοπός σας λειτουργεί 24/7, είναι εύκολο να δημοσιεύετε ενημερώσεις και ανακοινώσεις στους πελάτες σας. Είναι ένας τρόπος να τους κρατάτε ενήμερους για όλα όσα κάνετε. Όταν κάτι είναι ιδιαίτερα σχετικό με αυτά, αυξάνει την πιθανότητα να μπορέσετε να τα πουλήσετε.

Digital Marketing

Εάν σκοπεύετε να αξιοποιήσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ για να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες σας και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, πιθανότατα θα θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο ή μια σελίδα προορισμού. Για να το κάνετε αυτό αποτελεσματικά, αξιοποιήστε την ιστορική επισκεψιμότητα που κατευθύνεται στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορείτε να στοχεύσετε τους πιο εξειδικευμένους πελάτες και να λάβετε την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) για τις δαπάνες διαφήμισης. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να ρυθμιστεί αναδρομικά, επομένως είναι καλύτερο να προβάλετε νωρίς τον ιστότοπό σας ακόμα κι αν δεν σκοπεύετε να προβάλλετε διαφημίσεις αυτήν τη στιγμή.

Οι ιστότοποι έχουν γίνει ουσιαστικοί για τις επιχειρήσεις σήμερα. Συνιστώ ανεπιφύλακτα να δημιουργήσετε ένα αν δεν το έχετε κάνει ήδη. Μπορείτε να το βελτιώσετε με την πάροδο του χρόνου, αλλά το κλειδί είναι να ξεκινήσετε.